شیعیان

تقدیم به شیعیان امیرالمومنین (علیه السلام)

شیعیان

تقدیم به شیعیان امیرالمومنین (علیه السلام)

ختم صلوات برای سلامتی

فرزند آیت الله العظمی بهجت (رحمت الله علیه) با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوار خود با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامتی رهبری اشاره کرد. ایشان در ادامه افزوده است، این موضوع سبب شد تا معظم له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه ی صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده تا آخرین ساعات عمر ایشان ادامه داشته است.

پیش از این نیز بارها اخبار مختلف و متفاوتی از ابراز علاقه ی این مرجع عارف نسبت به ولی امر مسلمین جهان در جمع خواص و نزدیکان معظم له مطرح بوده است، چنانکه برخی از پیش بینی رهبری آیت الله العظمی خامنه ای سال ها پیش از رهبری ایشان توسط این مرجع بزرگ فقید خبر داده اند.

در سال 1368 وقتی ایشان (مقام معظم رهبری) برای رهبری انتخاب شدند عده ای به آیت الله بهجت گفتند آقای خامنه ای جوان است برای رهبر شدن! ایشان در جواب آن عده فرمودند همان یک بار که گفتند حضرت علی (علیه السلام) جوان است و ایشان را از خلافت منع کردند برای هفت پشتمان کافی است...


 

آن اوایل آقا زیاد پیش آقای بهجت می آمد. در بار اولی که آمدند من خودم آنجا بودم. آقای خامنه ای گفتند:خبرگان مسئولیت های امام (ره) را روی دوش من گذاشته اند. من نه در علم، نه در معنویت، مثل امام هستم. نه اقبال امام را دارم. آقای بهجت مدت زیادی سرشان را انداختند پایین بعد سرشان را آوردند بالا گفتند شما بحمدالله با مبانی آشنا هستید این وظیفه را شما قبول بفرمایید، من ملتزم می شوم که شما را تنها نگذارم. 

این دومین موردی بود که از پدرم ، این گونه ملتزم شدن(با واژه ی من) را شنیدم.

نقل از حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت

منبع: کتاب ولی امر (متعلق به قرارگاه فرهنگی ولی امر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد