شیعیان

تقدیم به شیعیان امیرالمومنین (علیه السلام)

شیعیان

تقدیم به شیعیان امیرالمومنین (علیه السلام)

ای سبزترین موعود!

                                  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یکی از تکالیف بندگان نسبت به امام عصر ( ارواحنا له الفدا) استمداد واستغاثه به آن حضرت در هنگام شدائد و بلاها و امراض و روی آوردن شبهات و فتنه از اطراف و جوانب و ندیدن راه چاره است. واین که از ایشان بخواهیم تا بلا را دفع و غم واندوه را رفع نماید. 

 

خود آن حضرت در توقیعی که برای شیخ مفید فرستادند مرقوم فرمودند:  

«علم ما به خبرهای شما محیط است و هیچ چیز از اخبار شما و بلایی که به شما می رسد از ما پوشیده نیست.»           «منتهی الآمال.باب۱۴.فصل۶.تکلیف۸» 

  

 

 کی می شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم          گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم 

می نشینم گوشه ای با دیده ی خونبار خود            تا که از یک آشنا خواهم که دیدارت کنم 

هر شب از سویی تو را با ناله ها می خوانمت         تا به کی از سوز دل ناله ز هجرانت کنم 

چشم های خسته ام بارد ز هجرانت حبیب             آن قدر بارم ز دیده تا که پیدایت کنم 

هر دم از دل می گشایم عقده های خویش را          تا به کی از پشت در آهسته نجوایت کنم 

بی قرارم مهدیا از بهر دیدار رخت                           تا به کی از مادرت زهرا تمنایت کنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

Patogh98 جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.Patogh98.Com

سلام . خسته نباشی ... واقعا تبریک میگم وبلاگ خوبی داری ..... سایت پاتوق 98 هر روز با مطالب جدید و جالب به روز میشود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به سایت از مطالب و عکسهای جدید در سایت خود استفاده نمایید . لطفا لینک ما را با نام : پایگاه سرگرمی www.Patogh98.Com پاتوق98 در وبلاگتان قرار داده و اطلا ع دهید تا لینک شوید .... با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد